New York ja hyviä uutisia

Heippa!

Tämä viikko on alkanut aika mahtavasti! Ensinnäkin, olen lomalla. Näin lomalla ollessa sitä havahtuu, kuinka loman tarpeessa sitä loppujen lopuksi olikaan. Pidän työstäni kovasti ja ennenkaikkea työpaikastani ja siellä työskentelevistä työkavereistani. Olen etuoikeutettu saadessani harjoittaa ammattia parhaassa työryhmässä. Mutta loma on loma. Olen kohta jo viikon ajan herännyt uuteen päivään sillä ajatuksella, ettei mitään ajatuksia ole. Ei kiirettä mihinkään, hyvin vähän suunnitelmia, rauhallinen aamutee kynttilänvalossa... Mitä parhautta! Ihminen jaksaa tiettyyn pisteeseen asti nopeatempoista arkea, mutta välillä välttämättäkin väsyy ja pieni hengähdys on tarpeen.
Toisekseen, lähdemme huomenna viikoksi New Yorkiin! Matka Yhdysvaltoihin on minulle ensimmäinen ja odotan matkaa sitäkin innokkaammin. Odotan kauheasti kaikkea, mutta en oikeastaan tiedä mitä odotan:D Varmastikkin valtavaa ihmismäärää, menoa ja melskettä, maisemia ja sitä tunnelmaa. Näitä ainakin luulen odottavani, loppu selviää varmasti paikanpäällä. Tulemme matkalla käymään ainakin NHL-jääkiekkopelissä (tietysti terkuin A..), musikaalissa, museoissa sekä outletkylässä. Kuinkakohan tämmöinen kenkä/laukkuhamsteri pärjää tuontapaisessa taivaassa...


A:lla on huomattavasti isompi laukku kuin minulla, joten älkää antako tyhjän tilan hämätä;)






Ja kolmanneksi! Häämimmit-blogi siirtyy www.mennaannaimisiin.fi -sivuston yhdeksi vuoden 2018 hääblogiksi! Erittäin suuri kiitos antamistanne äänistä. Tämä merkkaa minulle henkilökohtaisesti paljon, sillä blogi on vielä uusi ja hakee omaa tyyliään ja ulottuvuutta vielä paljonkin. Näistäkin seikoista huolimatta olen saanut paljon lukijoita ja kannustavia palautteita. KIITOS!<3

Lupailin A:n hääpukuhaaveilutekstin omani perään. Tämä reissu hieman sekoittaa, sillä teksti on vielä kesken eikä ehdi valmistua ennen reissua. Joten palaillaan siihen asiaan myöhemmin:)
Blogi hiljenee nyt reissun ajaksi. Mukavaa viikkoa!
-E

Kommentit

Suositut tekstit